صحبت های عباسی درباره باشگاه پرسپولیس

صحبت های عباسی درباره باشگاه پرسپولیس




 

 


صحبت های عباسی درباره باشگاه پرسپولیس


تاریخ : پنج شنبه ،
29 فروردین 1392

وزير ورزش و جوانان گفت: توقع از تيم فوتبال پرسپوليس به دليل هواداران زيادي که دارد، بالا است.


به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان در ديدار با مدير عامل، هيئت مديره و معاونين باشگاه پرسپوليس گفت: اقدامات انجام شده و ملاحظاتي که مديريت باشگاه در مباحث علمي شدن، تأسيس آکادمي، دانشگاه، نمايندگي‌ها، مدارس فوتبال و امور اقتصادي و فرهنگي داشته است، اقدامات ارزشمندي است و بنده اميدوارم باشگاه پرسپوليس در بحث ورزش همگاني - قهرماني نيز ورود کرده و در توسعه ورزش همگاني فعاليت قابل توجهي داشته باشد. چرا که اين باشگاه پرطرفدار به واسطه علاقمنداني که دارد در موضوع ورزش همگاني که مد نظر مقام معظم رهبري است، مي‌تواند موثر باشد.

وي ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند؛ ورزش قهرماني مثل رسيدن به قله مي‌ماند و انتظار ما اين است که باشگاه پرسپوليس با ورود به ورزش همگاني در پايه سازي براي معرفي قهرمانان و شکوفايي استعدادهاي برتر تاثير داشته باشد.

وزير ورزش و جوانان درباره گزارش محمد رويانيان در مورد فعاليت‌هاي انجام شده در باشگاه پرسپوليس گفت: از گزارش آقاي رويانيان تشکر مي‌کنم. موفقيت‌هاي بدست آمده محصول حضور جمعي منسجم، مطلع، همدل و بعضا آشنا به ورزش در مديريت، هيئت مديره، معاونين و کادر مديريتي باشگاه پرسپوليس است. فکر مي‌کنم ترکيب خوبي شکل گرفته و باشگاه پرسپوليس که سابقه زيادي دارد، مي‌تواند راه ترقي و رشد را طي کرده و به مدارج بالايي برسد.

عباسي افزود: براي بنده به عنوان وزير ورزش، پرسپوليس و استقلال واحد است. بايد به عنوان متولي ورزش کشور انصاف را رعايت کرد. مابقي باشگاه‌ها نيز براي ما قابل احترام و ارزشمند هستند و رشد و پيشرفت آنها نيز زمينه ساز پيشرفت ورزش کشور مي‌شود. البته پرسپوليس و استقلال اگر محاسني داشته باشند اين محاسن چندان به ما بر نمي‌گردد؛ اما معايب آن موضوعي است که تجربه ثابت کرده به ما ختم مي‌شود.

وي تصريح کرد: در گزارشي که مدير عامل باشگاه پرسپوليس ارائه کرد، به خوبي مشخص بود که در امور زيربنايي، ورزشي، فرهنگي و علمي اقدامات خوبي انجام شده که قطعا اين فعاليت‌ها در سايه فعاليت‌هاي بسيار شکل گرفته است.

عباسي درباره تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فوتبال قابل پيش‌بيني نيست. هيچ رشته‌اي در جهان ورزش جذابيت فوتبال را ندارد. اينکه صد هزار تماشاگر به استاديوم مي‌روند نشان دهنده جذابيت فوتبال است. پرسپوليس و استقلال همواره مورد توجه هستند و مردم بواسطه علاقمندي توقع دارند. برخي مواقع غيرقابل پيش بيني بودن فوتبال باعث مي‌شود که همه معادلات بر هم بريزد. مثلا همين تيم فوتبال استقلال براي بازي با نماينده عربستان و در شرايطي که در خانه حريف بازي مي‌کرد و در سفر هم با مشکلاتي مواجه شده بود، توانست در عربستان به برتري دست يابد اما در تهران و مقابل تماشاگران خودي مغلوب شد.

وزير ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در مجموع بايد بگويم به واسطه اينکه در باشگاه پرطرفداري فعاليت مي‌کنيد توقع جامعه از تيم و باشگاه بالاست و اين انتظار، انتظار به حقي است. جايي فعاليت مي‌کنيد که دل‌هاي زيادي به آن وابسته است. باشگاه‌هاي پرطرفدار نتايجي که کسب مي‌کنند با روح و روان و عاطفه مردم سر و کار دارند و همين موضوع مسئوليت مسئولان و اعضاي تيم‌هاي ورزشي آن را بيشتر مي‌کند.

عباسي در پايان گفت: از اينکه اقدامات بسياري طي يکسال اخير در باشگاه پرسپوليس براي رشد اين باشگاه پرطرفدار و مردمي صورت گرفته تشکر مي‌کنيم و اينها را اقدامات ارزشمندي مي‌دانيم. انتظار ما اين است که پرسپوليس در بحث ورزش همگاني - قهرماني ورود کرده و انتظارات را برآورده سازد.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل